Pieczątki

Start / Oferta / Pieczątki

Zakres oferty

Proponowana przez nas oferta obejmuje zarówno sprzedaż gotowych pieczątek i akcesoriów, jak i pieczątki wykonywane na zamówienie. W sprzedaży między innymi: datowniki, numeratory, kołki, automaty samotuszujące, automaty szkieletowe, etui kieszonkowe, tusze, tuszownice do automatów i inne.

Wykonujemy na zamówienie pieczątki firmowe, imienne, lekarskie i wiele innych rodzajów. Możesz dostarczyć własny projekt pieczątki lub powierzyć nam wykonanie projektu. W zależności od rodzaju pieczątki/stempla możesz wybrać wielkość automatu / kołka / etui, kształt odbicia (prostokątne / okrągłe / owalne / inne), a także kolor tuszu. Pieczątki wykonujemy w technologii polimerowej oraz w technologii lasera grawerującego. Współpracujemy z renomowanymi producentami wysokiej jakości opraw do stempli: Wagraf, Colop, Trodat.

Pieczątki

Pieczątka firmowa

Mimo, iż polskie prawo nie narzuca na przedsiębiorcę obowiązku wyrobienia stempla firmowego, to posiadanie takiego stempla może okazać się przydatne dla ułatwienia i przyspieszenia procedur Urzędu Skarbowego, procedur bankowych lub innych, zależnie od charakteru działalności. Klienci często zadają pytanie: „Co powinienem umieścić na pieczątce firmowej?”. Podpowiadamy – dobrą praktyką jest umieszczenie przynajmniej niżej wymienionych informacji:

  • pełna nazwa firmy – zgodnie z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, CEIDG. Powinno się tu znaleźć również imię i nazwisko przedsiębiorcy. Zazwyczaj nazwa firmy mieści się w jednym lub w dwóch wierszach. Imię i nazwisko to dodatkowy wiersz. W przypadku bardzo krótkich nazw zdarza się, że nazwa firmy, imię oraz nazwisko mieszczą się w jednym wierszu.
  • dokładny adres firmy – ulica, nr lokalu, kod pocztowy i miejscowość. Ewentualnie dodatkowo inny adres prowadzenia działalności. Zazwyczaj pełny adres mieści się w jednym wierszu. Czasami w przypadku długich nazw ulic lub miejscowości adres zajmuje dwa wiersze.

Dodatkowo na pieczęci firmowej mogą znaleźć się:

  • numer telefonu – jego podawanie stanowi dobrą praktykę, ułatwia kontakt ewentualnym kontrahentom. Nie powinno się o nim zapominać.
  • inne dane kontaktowe – np. numer fax, adres e-mail, adres strony www. Numer fax zazwyczaj mieści się w jednym wierszu wraz z numerem telefonu. Adres e-mail oraz adres strony www można umieścić razem w osobnym wierszu.
  • numer NIP – przydatny podczas wystawiania faktur.
  • numer REGON – jego umieszczania na pieczęci wymagała ustawa o statystyce publicznej. Została ona uchylona w roku 2007 – od tego momentu podawanie numeru REGON nie jest konieczne. Jeśli jednak przedsiębiorca zdecyduje się umieścić ten numer na pieczęci, można podać go w jednym wierszu wraz z numerem NIP.
  • logo – jeśli jest proste, czytelne, nie zajmuje wiele miejsca i nie utrudnia czytelności pozostałych informacji, to można sobie pozwolić na jego umieszczenie. Przeważnie jest umieszczane w górnej części pieczątki, w okolicach nazwy firmy.